7

اسفند

نکاتی برای انتخاب و ست کردن کفش بچه‌گانه با لباس کودکان که باید بدانید:

یکی از چیزهایی که همه ی والدین سعی دارند که از همان ابتدای کودکی به کودکان خود بیاموزند، منظم و مرتب بودن است تا کودکانشان بتوانند این اصول اساسی و مهم را در زندگی آینده خود استفاده کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند و زندگی موفقی را برای خود به ارمغان آورند.

یکی از ابتدایی ترین این اصول متناسب بودن و مرتب بودن لباس‌ها و کفش‌هایی است که کودک باید بپوشد. در این مقاله قصد داریم تا چند نکته ساده و البته ساده و مهم را به شما ارائه کنیم تا فرزند شما از همان ابتدای کودکی اصول شیک پوشی را از شما بیاموزد.

ست کردن کفش و لباس اگر به درستی انجام شود باعث جذاب به نظر رسیدن کودک شما شده و حتی در اعتماد به نفس او هم تأثیرگذار است.

ست کردن کفش کودک دخترانه

کفش‌های قرمز

رنگ قرمز رنگی جذاب بوده و موجب جلب توجه می‌شود، بنابراین برای متعادل کردن استایل کودک خود با کفش قرمز می‌توانید از رنگ‌های خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه‌ای و اگر قصد دارید استایل مجلسی شیک و جذابی را برای کودکتان بسازید، کافی است از رنگ‌های مشابه و نزدیک به قرمز نظیر صورتی استفاده کنید.

کفش‌های آبی تیره

این رنگ محدودیت زیادی برای انتخاب کردن نوع لباس کودک شما نداشته و شما به راحتی می‌توانید با شلوار همرنگ آن که معمولا شلوار جین است، ست کنید. البته اگر قصد دارید تا فرزند شما استایل مجلسی داشته باشد، می‌توانید از لباس‌های آبی یا طیف‌های نارنجی و قرمز استفاده کنید.

کفش‌های بنفش

این کفش‌ها معمولا هماهنگی خوبی با شلوارهای تیره، مخصوصا مشکی دارند و می‌توانید برای داشتن استایل مجلسی فرزند خود از لباس‌هایی از طیف خانواده صورتی استفاده کنید.

کفش‌های طوسی

کفش‌های کودک طوسی رنگ با شلوار مشکی همخوانی داشته و شما می‌توانید برای ست کردن لباس مجلسی متناسب با آن از طیف‌های صورتی و بنفش استفاده کنید.

ست کردن کفش کودک پسرانه

کفش‌‌های مشکی

کفش‌های کودکانه مشکی معمولا با طیف لباس‌های زیادی ست شده و دیرتر کثیف و کهنه به نظر می‌رسد. برای داشتن استایل مجلسی کودک خود نیز می‌توانید با شلوارهای مشکی، سفید  و یا خاکستری ست کنید. در کنار رنگ‌های دیگری که می‌توانید استفاده کنید، شلوار جین هم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کفش کودک شماست.

کفش‌های قهوه‌ای

مناسب‌ترین انتخاب رنگ برای کفش پسربچه خود بعد از رنگ مشکی، رنگ قهوه‌ای است. کفش‌های قهوه‌ای را شما می‌توانید برای استایل مجلسی فرزند خود نیز استفاده کنید، و هرچه رنگ قهوه‌ای کفش کودک شما روشن‌تر باشد، ظاهر غیررسمی‌تری خواهد داشت.

تنها نکته‌ای که لازم است برای ست کردن به آن توجه داشته باشید، این است که طیف رنگی کفش و لباس کودک شما یکسان نباشد تا استایل کودک شما کسل‌کننده جلوه نکند. و اگر می‌خواهید که ظاهر رسمی‌تری داشته باشد، از رنگ‎های خاکستری و سورمه‌ای استفاده کنید.

کفش‌های سفید

یکی از جذاب‌ترین رنگ ها برای داشتن استایل اسپورت، رنگ سفید است. این کفش‌ها را شما می‌توانید به راحتی با هر رنگ لباسی، به ویژه مشکی، سورمه‌ای و حتی خاکستری ست کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

RELATED

Posts